Kväll

Idag så såg jag att jag ska till tandläkarn igen en dag före julavslutningen. Jag vill ju det för då får jag gå hem typ en och en halv timme innan vi slutar. Då ska jag få veta vilken tandställning jag ska få så nu känns det som om jag verkligen får ordning på det där för det brukar ta ett tag innan man får besked om sånt.

Senare så åt jag typ lunch-middag och spelade yatzy med min syster och jag vann första omgången men den andra vann min syster med ett poäng. Då kände jag mig sämst för jag brukar vinna annars. Men jag får ta igen det nån annan gång.

Jag har lite ångest för provet på måndag. Jag har typ inte tränat ett smack och det är bara två dagar kvar nu men jag ska läsa igenom det nogrannt ikväll och hela dan imorrn -bokstavligt-så jag kan allt om matspjälkning ohc vart maten tar vägen och vad maten används till. Låter intressant va?
Jag kan typ inget om det där så jag andas väldig häftigt just nu och känner att jag måste rycka upp mig lite och läsa om det där hela kvällen nu. Godis är ju tillåtet att ha vid sidan så man inte får en mental störning i hjärnan och blir helt blockad och man inte får in nåt i hjärnan. Man kan ju äta samtidigt så man kan tänka efter vart det där man äter tar vägen. Jag är ju så damn smart;D
Ching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0