Maynard. Jag föddes i maj(may)och jag är nerd(nard)Maynard

Jag har inte skrivit på flera dagar men jag har faktiskt en ursäkt. Jag hade vääldigt mycket läxor och så har vi prov på måndag och jag måste träna ganska mycket om jag ska ha nån chans att ens få godkänt, vi får ju inte g vg eller mvg än men om jag lixom ska klara det med god marginal så måste jag träna ;D. Sen så har jag ju vart i min kära skola. Veckan gick väl sådär. Hade det lite jobbigt på lektionerna för jag fick prata hela tiden och jag pratar väldigt mycket på rasterna men jag gillar hellre att bara lyssna på lektionerna. Det gick lite segt i början av veckan men nu i typ torsdags så gick det rätt så snabbt. När jag kom hem idag så var jag så trött så jag skulle kunnat somnat direkt men jag kollad på step up och så kom mami hem och hon hade köpt en marabou till mig. Tihi vad snällt. Så jag har ätit chokolato och skulle kollat på idol men jag hamnae framför datorn istället. Hoppas Anna eller Lars åker ut. Jag vill att Alice, Johan eller Kevin ska vinna. Dom är bra :D


Just nu lyssnar jag på en bra låt på en playahead sida men jag vet iinte vad en heter så jag kan inte ladda ner den, typiskt. nu ska jag nog gå och ta en kokosboll och kolla på slutet av idol och så ska jag kolla på fredag hela veckan.
Ska ni göra imorrn då? Ngn som vill do something?

Ching!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0