16 Okt

Shuululu,

Tänkte börja fixa min blogg lite mera. Har bytt header igen. Vad tyckte ni om den här? Ska jag ha den här eller den gamla?. Idag började vi med mjusic på hjälmsta och höll på att komma försent. Glömde bort att vi började på hjälmsta  men kom på innan jag skulle gå. Och så kom jag på att vi började 20 över åtta istället för halv nio. Och hur mycket var kl när jag gick. ÅTTA. Då var det bara att springa till bussen som gick 10 över. Jag gick ju snabbt för jag hade väska och sotr jacka så det var tungt. Jag kom med bussen och kom dit precis när vi hade fått gå in. På köpet så regnade det oxå och jag hade ju dom perfekta skorna. Hittade inte mina röd-svarta så fick ta mina vita. dom har hål under foten så jag kände första steget jag gick ut att det sipprade in vatten under foten. Så när jag kom till hjälmsta så var jag dyngsur. som  tur va så hade jag paraply (paket som Kim kallar det). Åkte hem till Kim efter the mjusic. Elisa hänkade oxå. jag satt på pakethållaren med paraply över mig. najs måste jag säga. engelska.rast.bild,lunch,rast,so/sv. Sen så vare bara att köra på. Åkte hem till Kim efter skolan och var där en stund. Vi gjorde läxor och åt mellis. sen så kom mami och hämtade mig och så åkte jag hem och åt middag. Skriver imorrn,
Ching

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va gullig du är på bilden....Pusselipuss

2008-10-16 @ 20:46:56
URL: http://metrobloggen.se/hunden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0