31/10

Det kom inget inlägg igår men jag hade huvudvärk och orkade inte göra nåt på hela dagen. Men SERIÖST, det är ju sjukt. Ïgår så vaknade jag vid 12 och gick upp och la mig i soffan direkt. Och så hämtade jag mitt täcke och så låg jag där hela dagen. Jag gick inte ut en enda gång. Men det var ju igår så gjort är gjort.
Idag så vaknade jag upp i min mammas och pappas säng. Min mamma skulle läsa igår kväll och min pappa  hade släckt lampan så hon lånade mitt rum och så när jag skulle gå och lägga mig så orkade hon inte gå upp så jag fick gå och lägga mig i mamis och papis säng istället. Så imorse så duschade jag och fixade iordning mig,plattade håret och sånt. Senare så gick jag och min mami till Susanne och åt en jättegod middag. Det blev fläskfilé gryta med ris.
efter det så vare efterrätt och då åt vi glass med hallon och noblesse choklad. Jummie jummie (=

När vi kom hem så kollade jag på tv ..igen :)
sen så hade vi inge godis, och liksom dt är ju Halloween så man borde ju ha det. Men imorrn så ska vi till min älskade farmor och "fira". Då får man säkert svulla lite (=
Nu sitter jag och kollar på mord i sinnet som är typ en kriminalserie,ME LIKE (=
Just nu så tänker jag på vad jag ska göra, mord i sinnet slutade precis så jag har tråkigt igen. men jag kmr nog på något

a juste, FÖRSTA SNÖN I ÅR aaah såklart så va det ju bara snö som försvann direkt men endå. Ich liebe snö :D♥
Nu ska jag leka med min Mami, tihi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0