Äntligen fredag

Ding ding!

Fredag idag och jag tänkte slappa framför tvn hela kvällen. Tror jag kommer välja datorn istället. Anyway, skolan gick relativt snabbt.
bara för att jag är så trött kommer jag inte ihåg vad vi hade för första lektion idag?hmm, helt blockat alltså. Aokej, jag struntar i det just nu. Imorrn så ska jag nog upp till Kim. Vi tänkte kolla på skräckis och äta lite gott. Mysigt, jag längtar. Ska kolla med Johanna om vi kanske kan åka in till täby imorrn eller nåt. Känner för att vara helt fantastiskt snygg. Haha;D. Det är tråkiga inne på msn just nu förutom frida. (Ni andra ta inte illa upp). Jag tänkte börja ta lite snygga höstbilder med papis superduper paparazzikamera. Jag kan inte ta bilder med min mobil för jag hittar inte min datasladd. ett  + med papis kamera är att det är bättre skärpa och kvalité på bilder när man tar kort istället för mobilkameran. Så får det bli. Skriver imorrn igen.
 Lägg märke till att detta inlägg är tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0