Jag är rädd.. att inte klara provet imorrn XD

Juste, det är faktiskt sant. tänk lixom om jag inte klarar mitt första Tyskaprov. amen det får gå som det går, hoppas på det bästa såklart. Det kanske ger resultat för jag har ju pluggat som en dåre och jag fick ont i fingrarna för jag bläddrade i boken så mycket. Inte bra, inte bra, skärpning Lina!!

Hahha jag hade tråkigt så ni fick se min frustration i raderna ovan.^
Idag så har jag inte gjort så mycket än vart i skolan och pluggat, it´s killing me. Jag hade typ flera fel på glosorna igår men det var väl inte så farligt.
När jag kom hem så var Susanne hos oss men hon blev skrämd av mig så hon gick.inoom parantes (hon blev inte skrämd av mig utan hon skulle precis gå XD)
gjorde mellis och kollade på tv och sen så  var det lixom dags för middag och så åt jag det. Det var nån konsitg mat som jag aldrig ätit förut men det var ganska så gott. Sen så pluggade jag tyska och satte mig vid datorn. datorn där uppe är inte på och den tar lång tid att starta så jag tänkte ta chansen att smmita in på mamis och papis dator medans dom inte hemma. Tihi, jag är busig XD Haha jag är hyper just nu så jag skulle nog kunna gå ut i världen och sjunga. Tha.
JAg skriver imorrn på morgonen imorrn om jag hinner, kanske
Jag är älskad av alla...alla mina vänner.. hoppas jag iaf.

Kommentarer
Postat av: Joiiz

JA!

DU ÄR ÄLSKAD AV ALLA DINA VÄNNER :D

2008-10-23 @ 20:08:01
URL: http://joiiz.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Lina du kommer att klara dt eller du har redan gjort provet nu så om du inte gjorde dt så är dt försent och då är ditt hopp ute så jag hoppas att du klara dt bvän ;D <3

2008-10-24 @ 15:56:09
Postat av: Lina

Naaaw, va gulligt av er;D Jag älskar dig och dig XD

2008-10-25 @ 20:42:14
URL: http://liinaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0