Jag är Sjuk,

Ja är nöörd tralalala.

Idag så skulle man viljat vara i skolan men tyvärr. Vi skulle åkt till sydpoolen i södertälje. Det är ett äventyrsbad och det skulle varit himla kul att vara med vännerna men jag har typ otur lite då och då och nu så blev jag sjuk. Jag hade ont i huvudet imorse så jag ville inte åka in dit då för det kan förstöra en hel dag. Så jag får väl ta och åka med vännerna till fyrisov(stavas?)aa för det ligger ju närmare än sydpoolen. Men istället så sov jag till ca 11 och så gick jag upp och då hade vi ingen mjölk så jag och mamma åkte ner och köpte det.  Sen så åt jag lunch och tänkte att jag skulle städa mitt rum men det blir ju aldrig av. Dumma mig. Jag har ju haft stökigt i typ 1000000000000 år nu. Men ska nog göra det snart eller imorrn för jag måste göra tyskan och svenskan som ska in imorrn.

ShaMåste bara lägga in ett klipp fårn youtube. låten tkr jag är ganska så bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0