Jag har ett ganska tråkigt liv

Jag älskar mina bästavänner.

Idag så var det inte så jätte tråkigt i skolan. Asso det var ju inte "jippi jag väljer skolan framför mina kompisar och jag pluggar all the time så jag inte missar en enda sak."Då är man ju lite crazyy, men idag på tyskan tex, så typ kunde jag inte sluta skratta. jag skrattade och skrattade och skrattade tills Heike sa till. Johanna och jag har sämst humor, Hah. Sen så sa jag hejdå till Nick för han ska ju till France imorrn. Kmr tillbaks på Måndag eller nåt. Och så gick jag hem och åt mellis och satte mig framför tvn och nu så sitter jag framför datorn.
Min dag i ord.(Dålig kvalité, taget med webb)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0