Skolfoto;D ching

SHa bruds and grabbs.

Srry att jag inte har skrivit på länge men varje gång jag ska skriva nåt litet inlägg så kmr jg på att jag vill göra något annat och så glömr jag bort det. Men nu så en liten rapport från dagarna senast. Skolan har börjat igen. Helgen gick jättesnabbt och det känns som om jag behöver lite mer tid att vila och bara göra ingenting. Men skolan idag var väl inte så farlig. Fick se mitt skolfoto asså gruppfotot och jag blev väldig nöjd med det, inte att jag säger att jag blev värsta as snygg och bättre än dom andra men jag blev inte "OMG va ful jag är". Nu vill jag bara få hem alla grejs så jag kan kollla på självporträttet och så för den här bilden fanns i skolan som jag fick se men det var flera som baah"Lina, du är ju as gullig" och man baah" jaha, tack så mkt du med". Så det var flera som undrade om dom kunde få mitt ansikte eller leende eller nåt sånt. Det blir man ju ganska glad över. Senare idag så gjorde jag inte så mkt, va med mamma och satte upp lappar om nåt seminarium(stavas?)aa det är som nån sak där någon står och berättar för andra om grejs och sånt. Sen så fick jag se mmin header som johanna gjort och den blev fin men en bild va lite konstig så vi får väl se vart det hamnar nånstans.
Ching

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack Lina för hjälpen...du skulle kolla efter anslagstavlor och det gjorde du med IG men det var ändå kul att ha dig med som vanligt...du är min älskling...



Ser fram emot dina skolbilder så jag kan ha en ny i plånboken...Kram mami

2008-10-06 @ 21:21:01
Postat av: Johanna

Hihi, fick bilderna ida PWN ;D

2008-10-06 @ 22:57:30
URL: http://joiiz.blogg.se/
Postat av: Syster

Du är alltid fin<3 :)

2008-10-07 @ 19:45:18
Postat av: Lina

Jaaaaaa älskar alla er<3<3<3<3<3<3

2008-10-07 @ 20:38:17
URL: http://liinaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0