Söndag

Tiden går fort när man har roligt. Jag har inte skrivit på länge men tänkte uppdatera lite.
Igår: Jag var hos Lovisa och hade det jätte trevligt. Vi åt jättegod mat och pancotta till efterätt. Panacotta har jag aldrig ätit förut och det var lite synd att jag var så mätt. fick i mej lite men orkade inte så mycket. Sen så busringde vi till några, haha men jag ville inte ringa till nån för jag är för mesig. Sen så när klockan var 21 så bar det av hemåt. Väl hemma så satte man sig framför tvn och berättade för päronen vad man hade gjort under kvällen. Va uppe till 00.30 och gick och la mig sen.
Idag: Idag vaknade jag vid 8.45 och gjorde iordning sig för jag tänkte följa med pappa och hjälpa mamma för hon skulle ha hundkurs vid pappas jobb. Han hade typ en stor lokal så dom fick plats. Hjälpte till att laminera diplom och fixade lite. Åkte hem med pappa efter 40 minuter och då satte jag mig framför tvn och sappade runt lite. Pappa fixade sedan vår tvättstugebänk eller vad man ska kalla det. Den som han bytte till ser nästan likadan ut men den är lite fräschare. Sen så åkte vi och hjälpte mamma med alla sakerna och låste. Sen så åkte vi hem och så har man kommit så långt som till datorn. Lyssnar på en låt som jag gillar. Eftersom jag är den mest otekniska personen i hela världen så vet jag ju inte hur man sätter in klipp från youtube så skriver jag istället vad den heter.
The Game ft. lil wayne- my life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0