Superhuman

  •  aaaah det är vad jag är.

    Jag tänkte lägga upp ett litet schema som jag ska "försöka" följa. Alltså inte ett schema för allt annat -fast det skulle jag nog behöva oxå- utan för bloggen. Ja, tänkte så här:

  •  Skriva varje dag
  •  Två inlägg / dag, ett efter skolan och ett på kvällen
  •  Skriva det första inlägget innehållande vad jag gjort i skolan och det andra innehållande om vad jag ska göra i veckan

Låter det bra? Det här är en sån fråga som man ska svara på!! Även om ni inte känner mig.
Ching


Kommentarer
Postat av: Papi

Skriv när du känner för det ching & ding mm på dig/ papi

2008-10-21 @ 22:54:05
Postat av: Joiiz

DET LÅTER SUPER :D

2008-10-22 @ 15:23:59
URL: http://joiiz.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag tycker det oxå låter suuuuuuuuuuuuuuuuuper, fast jag har inte skrivit på två dagar så jag har redan failat(loosat)(inte hållt vad jag lovat)

2008-10-23 @ 19:26:54
URL: http://liinaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0