Tisdag 29/10

Jag har klippt mig, äntligen
sneluggen är ganska kort nu men det är är fint.

Igår va jag hos Johanna med Kim. Vi spelade sönder Guitar Hero typ från typ 22.00 till 3.30. Sen så kollade vi på flubber. den va ju söt tyckte jag men kim hade somnat och Johanna halvsov så jag kollade typ själv. Jag vaknade typ 9.50 eller nåt och då så spelade jag Guitar hero såklart. jag är ju rätt bäst på det nu. jag spelar ju bara på easy men endå."stolt". När jag kom hem senare så la jag mig  soffan och typ halvsov. jag är ju rätt trött nu lixom. Men jag ska nog va inne på datorn hela kvällen och så får man ju inte glömma att kolla på greys anatomy kl. 21.00 på kanal 5.
Ching
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0