Hold on when you can

Jag har nog blivit lite stressad den senaste veckan. Inatt så vaknade jag vid kl. 3 kanske och kom på att jag skulle duscha, alltså på morgonen. Då kollade jag så att väckarklockan stod på lite innan 6 men tio minuter senare kom jag på att det var Lördag. Hur dum får man va? Då var det skönt att få somna om och vakna vid nio igen. Fast jag gick ju inte upp förrens tio eller nåt, Busiga jag;D Sen så duschade man och klädde på sig. Det fick bli en grå tunika och svarta strumpbyxor idag. Tygskorna fick också va med när man gick ut med hunden. Det var skönt att få ta en liten promenad på morgonen när det var lite kallt, man lixom vaknade till lite. Sminkade mig såklart innan jag gick ut, Så mina kompisar kan ta det lugnt, jag såg inte ut som nåt weirdo freak. Åkte och handlade med mami lite senare på dagen och det fick bli räkmackor till middag. Lite enkelt sådär.  Ska med papi till Arninge imorrn och köpa vantar,mössa,halsduk och kanske skor.Man har väl snälla päron. Och så hade jag och min mami ett ytte pytte litet bråk om jag fick ta hål i naveln när jag är fjorton. Vad tycker ni? Är det okej att ta hål i naveln i den åldern? Min syster fick iaf. det. Jag tycker det är dåligt föräldrarskap om man låter sin första dotter göra det men inte sin andra? Jag riktar mig till vuxna och tonåringar. aa om jag sköter mig och så så kan vi prata om det nästa år.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0